Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Od Karića do Miškovića - svaka vlast ima svog tajkuna za hapšenje

Komentari (28) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 četvrtak, 13 decembar 2012 13:00
...
Mislim da je više nego jasno o čemu se ovde radi. Pošto je odradio svoje, prodao koncentrisao srpsku trgovinsku mrežu, a onda pod pritiskom prodao Maksi Delezu i pomogao da se formiraju dve proevropske vlade puštaju ga niz vodu u ima novog evropskog miljenika.
Preporuke:
32
3
2 četvrtak, 13 decembar 2012 13:50
Impuls
Upravo je problem u tome što svaka vlast ima svog tajkuna. Karićima, Miškovićima i svima ostalima, pod hitno ispitati poreklo imovine, tj. koliko su se okoristili vlašću da dođu do takvih imetaka. Pa otvoriti veze tajkuna i političara,bilo opozicionih ili onih na vlasti, pa iz toga da počnemo pričati o "glavi hobotnice" a ne ovako. To bi bio početak stvarne borbe protiv korupcije, jer je glupo hapsiti ljude koji će sutra išetati iz pritvora, zbog nekog trulog političkog dogovora ( čitaj nedostatka dokaza). Zbog toga je krucijalno početi od političara, pa onda zaista reformisati pravosuđe te na kraju da tajkuni padaju kao rezultat rada pravne države. Ovakva selektivna borba dovodi do toga da građanima ljudi poput Miškovića čak ispadaju simpatični, što je po meni suludo. Pozdrav
Preporuke:
19
2
3 četvrtak, 13 decembar 2012 14:04
zika
Seca li se neko da je Djindjic upotrebljavao Suboticev avion za drzavna putovanja?
Preporuke:
42
0
4 četvrtak, 13 decembar 2012 14:34
Hernanes
Da Karić nije gradio fantomske domove kulture (uglavnom samo temelje) i naplaćivao to kao gospođa Rašeta-Vukosavljević aerodromske šoljice i kašičice nikad ne bi došao u poziciju da bude išta više od muzikanta. Nesposoban kao i ostatak naših lopuža zajedno sa Miškovićem.
Preporuke:
30
2
5 četvrtak, 13 decembar 2012 14:42
V.K.
a seća li se neko Mirka Marjanovića, Radomana Božovića...i te ekipe koja je bila prethodnica aktuelnih tajkuna.
Preporuke:
19
6
6 četvrtak, 13 decembar 2012 14:53
Stradija
Verovatno je neka "olbrajtova" bacila oko na Deltu,kao Telenor onomad na Kerićev mobtel.
Preporuke:
31
3
7 četvrtak, 13 decembar 2012 15:08
vilogorski
Svaki medijski cirkus ostavlja gorak ukus prevare!
Šta ovde ne štima?
1. Zašto lustracija nije obavljena 5 odnosno 6 0ktobra to bi ceo svet pozdravio a narod bi prihvatio promene sa većim poverenjem
2. Zašto su sa Miškovićem, Sekulićem svi šurovali i njihovom rukom hvatali zmiju, a danas ih puštaju niz vodu kao da nisu sa njima ni luk jeli ni luk miresali.
3. Znaju li oni da rušenje jedne nakaradne imperije povlači za sobom čitav niz manjih slabijih satrapa i ta lavina u ovakvo slaboj ekonomiji će izazvati još veće nestabilnosti i poremećaje.
Pitam samog sebe?
Šta su bili, Kenedijevi, RokFeleri, Rotšildovi itd.
Preporuke:
20
2
8 četvrtak, 13 decembar 2012 15:17
Vlada
Realno gledano, Mišković se očigledno zamerio nekome "gore", u vrhu Imperije, uleteo im je u neku već spremljenu kombinaciju i sačekali su trenutak da mu se osvete preko svog novog političkog miljenika i izvršioca Aleka. To ne znači da je Mišković anđeo, nije naravno, ali pokazuje pravu pozadinu sadašnje kampanje i ovog hapšenja.
Preporuke:
27
4
9 četvrtak, 13 decembar 2012 15:52
brm
al se svi razumete u te pozadine.. umesto da ste srećni što je jedan (ili tri) manje...šta vi očekukjete od bilo koje vlasti? da momentalno sve pohapsi? da sredi stanje za 5 minuta?da je svaka vlast hapsila bar jednog tuđeg tajkuna danas bi ih bilo mnogo manje.. ali neke vlade (Koštunica i Marjanović) su to propustile...podržavam svako hapešnje takvih, pozadine me ne zanimaju.
Preporuke:
8
22
10 četvrtak, 13 decembar 2012 15:56
Nikola
Auuu, kakvi komentari... Nijedan da podrži procesuiranje do juče nedodirljivog čoveka, kome ne želim ništa loše ukoliko se ne dokaže da je kriv.
Ako Alek obezbedi privođenje jednog odmah stižu pitanja šta je sa još njih 10. Kao da je već 6 godina na vlasti ;)
Bilo bi poželjno i intelektualno pristojno da na osnovu ove uvertire damo blanko podršku daljoj borbi protiv korupcije, pa ako izostanu sudski epilozi i otvaranje novih slučajeva, pri kraju mandata tek ospemo paljbu po čoveku.

U suprotnom vi tražite da za par meseci jedan antikorupcijski tim obezbedi pravno potkovano privođenje (pored Miškovića, Dulića i Nikezića) i Drakulića, Đelića, Vlahovića, Cvetkovića, Šećerka i tako u nedogled, ne zato što mislite da je to bilo izvodljivo u ovom roku, već zato što prosto tražite razlog da osporite dosadašnji rad.

Lep pozdrav!
Preporuke:
7
14
11 četvrtak, 13 decembar 2012 16:02
Hornet
@ Vlada

Šta pokazuje pravu pozadinu sadašnje kampanje i ovog hapšenja?

a) tvoj pogled na stvari?
b) samo hapšenje?
c) nešto treće?

Realno gledano, tvoj komentar ne sadrži ni jedan argument, niti jednu činjenicu, koji bi na bilo šta ukazivali.
Preporuke:
3
6
12 četvrtak, 13 decembar 2012 16:04
ocena
Koliko vidimo za sada niko ne dira najvećeg "tajfuna" u Srbiji - Đilasa. Na sve strane su natpisi i informacije o najvećim proneverama, o tome da je najbogatiji gradonačelnik najsiromašnijeg glavnog grada. Bio je pominjan u vezi prodaje zemljišta za izgradnju "Ušća", mutljavine oko "Luke Beograd", mosta, "Bus-Plusa"... SNS ga je u preizbornoj kampanji označavala kao najvećeg tajkuna. Vučić je za jednog "bivšeg ministra" pričao da je vlasnik cele ulice u Beogradu. Pa sada pitam: Da li više vredi "Delta" u fazi propadanja, ili jedna ulica u Beogradu? I ko može "branjem višanja" za deset godina da kupi ulicu?Da je ovaj Mišković mutljavina - jeste. Meni se zgadio još sa jednom od svojih prvih izjava da su naši radnici lenji. Vidite kakav čovek je delio kvalifikacije poštenim ljudima.Očigledno je da vlast ne sme da pipne "zapadne miljenike".
Preporuke:
20
0
13 četvrtak, 13 decembar 2012 16:33
TsarPlaninac
@brm
Slazem se...
Preporuke:
2
7
14 četvrtak, 13 decembar 2012 17:59
Dino Zoranić
U pravu ste gospodine Diniću, ne se znaje, kraj će da kaže!
Preporuke:
7
0
15 četvrtak, 13 decembar 2012 18:58
Jasna*@brm
"Da je svaka vlada hapsila tajkune bivse vlade ,danas bi ih bilo manje.Neke vlade (Kostunica,Marjanovic)su to propustile."Slazem se ,ali sto si izostavio Djindjicevu i Cvetkovicevu vladu?
Preporuke:
5
1
16 četvrtak, 13 decembar 2012 19:20
Jasna*@ocena
Prvo kad je priveden Dulic i uhapsen Dragin,onda su se ovde mogli procitati komentari tipa ocigledno vlast ne sme da udari na krupne ribe samo hapse boraniju(njima je hapsenje i privodjenje bivsih ministara boranija).Sad kad je vlast udarila na krupnu ribu,ni to nije dvoljno i ne valja ,vec je to dokaz da vlast ne sme da udari na zapadne miljenike.Pa sad sto je taj isti Miskovic inace bio finasijer tih zapadnih miljenika,nema veze,i tako unedogled.Jedva cekam sledece hapsenje, da vidim kakva ce biti zamerka ovakvih pristrasnih ocenjivaca.
Preporuke:
5
6
17 četvrtak, 13 decembar 2012 19:45
Hernanes @brm
To naravno nije sporno ali je naivno razmišljati da se tu stavlja tačka na problem. Ovi tajkuni, svi od reda su državna svojina, zato i jesu nesposobni, nesposobni da makar na svoju ruku prevare tu državu. Dakle, hapšenje da ali bolje bi bilo da se pohapse mase ministara i pomoćnika koje su omogućile povlašćene tendere i razne druge malverzacije kojima su ovi dospeli u poziciju da imaju bilo šta osim ćelije u Padinjaku.
Preporuke:
7
0
18 četvrtak, 13 decembar 2012 21:12
JohnyBgood
Tacno tako, svaka vlast ne hapsi nego vise "hapsi" svoga, u propagandne svrhe. Ja cu u borbu protiv korupcije da poverujem tek kada:

(1) Vidim NE da se neki cikica tera u (neki luksuzni) zatvor nego kad se oduzimaju MILIONI EVRA i idu pravo na smanjenje duga ili u infrastrukturu. Ako ce ovi novi da to spiskaju kao i oni stari to me ne zanima.

(2) Vidim da se u svim javnim preduzecima i ministarstvima upravlja TRANSPARENTNO. Neka lepo javno objavljuju gde idu pare, svaki ugovor preko 5000 evra, ko ga je dobio i zasto. A to "ko" imenom i prezimenom a ne neke firme sa Kipra i raznih fantomskih ostrva.

(3) Pocnu da objavljuju svako zaposljavanje u agencijama, ministarstvima, i javnim preduzecima. Koji posao, koja plata, ime i prezime i KVALIFIKACIJE doticnog/e.

Bez ovoga je sve "sjasi Kurta". Nadam se najboljem, mozda su ovog puta najzad ozbiljni, ali suvise puta smo razocarani i nikome vise nema verovanja na slepo. Pogotovo sto u ovoj vladi sede Dinkicevi i Dacicevi.
Preporuke:
9
3
19 četvrtak, 13 decembar 2012 23:39
old fashion Srbin
Nas Srbe, kao ljude koji su preživeli komunističko državno upravljanje, Slobino partijsko upravljanje i trenutn o preživljavamo dosovsko tajkunsko upravljanje koje je na svom zalasku, treba navjipe da brine kakvo nam se sledeće upravljanje sprema. Moja pretpostavka je da je sledeći oblik vladavine najverovatnije upravljanje od strane zapadnih korporacija, što je konačan udarac za Srbiju, jer od njihovog stiska se nikad nećemo osloboditi. U tom smislu, vučića i dačića ne vidim kao oslobodioce Srbije od miškovića, već pre kao krčitelje puta za svoje zapadne gazde.
Preporuke:
11
2
20 petak, 14 decembar 2012 01:04
ddj
@johnybgood

Slazem se.
Preporuke:
4
0
21 petak, 14 decembar 2012 09:49
brm
"sto si izostavio Djindjicevu i Cvetkovicevu vladu?"
ako ćeš da mi veruješ, omaškom sam stavio Marjanovića a mislio sam na Cvetkovića... tek u tvom komentaru sam to primetio..
"hapšenje da ali bolje bi bilo da se pohapse mase ministara i pomoćnika koje su omogućile povlašćene tendere "
naravno, ali i ovo je bolje od onog do juče.. always looks for the bright side of life... ipak je razlika između rpošle i ove vlasti drastična ..beli listići nisu bili džabe ... ako sam ja zadovoljan koji nikad za radikale,SPS i naprednjake nisam glasao, šta se vi patriJote bunite.
slažem se i sa Džonijem..
Preporuke:
0
2
22 petak, 14 decembar 2012 11:29
Vlada. Srbija
Okreni-obrni, ipak je ovo članak pun opštih mesta, i kao takav, čemu?
Preporuke:
1
0
23 petak, 14 decembar 2012 12:47
Ministar
Britko pero Vladana Dinica i dalje dela! Bre Dinja, stalno kritikujes vlast, stalno juris pravdu i stalno ukazujes na nepravdu. Kada ces da prestanes da gledas siroko, nacionalno, drustveno, i da predjes na usko i licno, kao sto se u ovoj zemlji radi?!

Nikada od tebe i Svedoka "nezavisan demokratski medij"...
Preporuke:
4
0
24 petak, 14 decembar 2012 13:07
jovan bez zemlje
Iz opsezne, visedecenijske analize, ikusnog novinara, g. Vladana Dinica, o bitisanju puteva novca i isprepletenosti novca, mo}i i politike uocljiv je, prakticno sistem - kako se to radi u zemlji Srbiji. Jasno je da ovde nema nevinih, da je sve isprepletano i da ova poslednja, spektakularna hapsenja antonica, nikezica, djuraskovica, oca i sina miskovica su samo vrh ledenog brega. Bice zanimljivo pratiti da li }e Vuci}ev mac pravde dotaci, recimo i g. Milana Beka, coveka koji je zajedno s gazdom delte bio umesan u privatizaciju Vecernjih Novosti, Luke Beograd i mnogo cega jos. Jer, naprosto je nemoguce da je sad, g. Miskovic za sve kriv, a g. Beko za sve - nevin. Uz to, da li ce vlast omoguciti g. Slobodanu Radulovi}u da se vrati u Srbiju i brani sa slobode i da pokusa da dokaze svoje tvrdnje kako je C-Market otet i opljackan. Recju, Vucic vise nema - nazad, ili redom ili ce se ispostaviti da je pravda opet selektivna.
Hvala, Jovan bez zemlje.
Preporuke:
3
0
25 petak, 14 decembar 2012 13:18
Dinja
Hvala "ministre" na sansi da u svoje ime nesto kazem.Nazalost, citavu svoju karijeru u novinama, ocito sam utrosio uludo. Trudio sam se, u principu, da svoje licne animozitete, svoju netrpeljivost prema nekom nikada ne izvlacim u prvi plan. Ipak, sad, kad sam na kraju novinarske karije, punih 40 godina (malo li je?) shvatam da "SVEDOK". nikada nece uspeti da postane novina kao sto su, recimo "novokomponovani demokratsko-napredni" "Informer". "Kurir", "SAN", iliti kao sto su u zutoj vlasti bili Blic,ALO, B02. Dakle, shvatio sam, ali ne kajem se. Uostalom, osnovni princip koji sam primenjivao u "Svedoku" je da ono sto ne zelim sebi, ne zelim ni drugima...Ima jedna tema, nije previse ni teska da se uradi, da se pogleda spisak novinara, koji su bili, a i sad neki jesu, na platnom spisku gospodina Miskovi}a i bilo bi lepo da kompanija "Delta" ovih dana javnosti prezentira spisak "svojih novinara", koji su bili na mesecnoj apanazi, a danas udarne pesnice novog rezima.
Vladan Dinic
Preporuke:
6
0
26 petak, 14 decembar 2012 21:28
...
Odličan, objektivan tekst... Pozdrav za dinju.
Preporuke:
4
0
27 subota, 15 decembar 2012 16:44
Stefan
Odlican tekst. Pravo u metu, kao i uvek. Svedok je jedini list koji ima smelosti uvek da kaze istinu.
Preporuke:
1
0
28 subota, 15 decembar 2012 22:02
Slobodan
Logičan je zaključak da niko samog sebe ne potkupljuje. Zato, ako se borba protiv korupcije ne nastavi osudom i strane, koja je podmićena i omogućila zloupotrebe (bez "vađenja" na poštovanje zakona tumačenog kako odgovara kriminalcima), ovaj Vučićev "posao" biće tzv. promašena tema. Najžalosnije će biti, ako osuđenima u prvom stepenu budu vraćene pare uz kamatu i plaćanje sudskih troškova, kao što je bio slučaj sa Karićem (u Đelićevoj režiji na samom kraju mandata, neposredno pre izbora).
Preporuke:
2
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner